FAQ

Video tutorials

  1. Hoe voeg ik een pagina toe?

  2. Hoe verander ik de pagina-volgorde?

  3. Hoe kan ik foto's verplaatsen?

Algemeen

  1. Worden velden als adresgegevens, kenmerken, foto’s etc. automatisch ingevuld door het CRM-systeem waar ik mee werk?

    Gegevens die in het CRM-systeem staan worden automatisch ingevuld.
  2. Ik heb standaard tekst dat bij ieder object terugkomt, moet ik dit elke keer handmatig invoeren?

    De standaard tekst, bijvoorbeeld een introductietekst van uw kantoor, kan in een template geplaatst worden, waardoor deze bij iedere brochure automatisch wordt geladen.
  3. Hoeveel brochures kan ik genereren?

    Voor een vast maandbedrag kunt u 100 brochures per maand genereren.
    Het is mogelijk om pakketten bij te kopen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
  4. Vallen aanpassingen aan de brochure ook binnen de 100 stuks per maand?

    Zodra u een brochure heeft gegenereerd, kunt u binnen de brochuregenerator eindeloos aanpassingen verrichten. Let wel dat aanpassingen verloren gaan als u het object vanuit uw CRM-omgeving opnieuw naar ons systeem doorstuurt.
  5. Blijven alle brochures bewaard?

    Ja, alle brochures blijven momenteel bewaard. Echter, zodra de brongegevens in het CRM-systeem worden verwijderd, wordt deze in ons systeem ook verwijderd.
  6. Kan de brochure in onze huisstijl worden opgemaakt?

    Dat kan, en is op twee manieren mogelijk:
    1. De Brochuregenerator maakt, zo goed mogelijk, zelf de template in uw huisstijl met de aangeleverde digitale bestanden als voorbeelden op (dit is kosteloos).
    2. De huisstijl wordt in samenspraak met u opgemaakt. Hierdoor heeft u meer vrijheid om te bepalen hoe de brochure eruit moet komen te zien (hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht).
  7. Wordt de QR-code automatisch gegenereerd bij elke brochure?

    Jazeker. De QR-code verwijst naar de digitale versie van de brochure.
  8. Ik wil aanpassingen maken aan de tekst die in de brochure staat, kan dat?

    Dit is alleen mogelijk met de dynamische tekst die via uw CRM-systeem is geïmporteerd
    (bijvoorbeeld de “omschrijving”).
    Voor overige aanpassingen in uw brochure neemt u contact met ons op.
  9. Kan ik pagina’s verwijderen?

    Het verwijderen van pagina’s is alleen mogelijk via de bewerkingspagina. Hier kunt u de pagina's bewerken, verplaatsen en verwijderen.
  10. Kan ik de foto op het voorblad veranderen?

    Via de “bewerking” pagina is het mogelijk om een andere foto te plaatsen op het voorblad.
  11. Kan ik ook brochures verwijderen?

    Brochures kunnen op de algemene pagina worden verwijderd.
    Heeft u een CRM-systeem, dan wordt het object weer opnieuw geïmporteerd.
  12. Hoe kan ik in een e-brochure bladeren op een tablet?

    Zodra de e-brochure is geladen is het mogelijk om met de vinger vanaf elke hoek te swipen. Ook is het mogelijk om op de zijkant van een pagina (éénmalig) te tikken, waardoor de pagina uit zichzelf bladert.
  13. Met welke betaalmiddelen kan ik brochures laten drukken?

    U heeft momenteel keuze uit 3 betaalmethoden:
    • iDEAL
    • Paypal
    • Creditcard (momenteel via Paypal)
  14. Wat is de levertijd van gedrukte brochures?

    • Eerstvolgende werkdag (spoedlevering). Hier zijn wel extra kosten verbonden.
    • 3 werkdagen (standaard) - De exacte verwachte levertijd wordt aangegeven op de bestelpagina.